Είναι μόλις 14 μηνών και ήδη ανταγωνίζεται τη μητέρα του όσον αφορά την επιρροή που ασκεί στο καταναλωτικό κοινό!
Ο λόγος για το πρίγκιπα George ο οποίος σύμφωνα με νέα έρευνα επηρεάζει το 43% των γονέων, όταν αγοράζουν ρούχα ή παιχνίδια για το δικό τους μωρό.
Το πριγκιπικό μωρό φαίνεται ότι βαδίζει στα χνάρια της μαμάς του αφού η Kate Middleton καταφέρνει να «ξεπουλάει» ότι ρούχο επιλέξει για τις δημόσιες εμφανίσεις της!
Στη νέα έρευνα σχεδόν 2000 γονείς αποκάλυψαν ότι αισθάνονται πολύ πιεσμένοι και προσπαθούν κι εκείνοι με τη σειρά τους να δώσουν το καλύτερο βρεφικό εξοπλισμό και ρουχισμό στα δικά τους τα παιδιά. Παράλληλα το 57% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αισθάνθηκαν αναγκασμένοι να αγοράσουν καροτσάκι ενός επώνυμου σχεδιαστή.
Όταν ρωτήθηκαν γιατί αντέδρασαν με αυτόν τον τρόπο, το 51% αποκάλυψε ότι θα ήθελαν τα παιδιά τους να δείχνουν καλά δίπλα με τους συνομηλίκους τους.
Η έρευνα έρχεται την ίδια εβδομάδα που αποκαλύφθηκε ότι το ετήσιο κόστος για ένα βρέφος στην Βρετανία, για τον πρώτο χρόνο της ζωής του ανέρχεται στα £9.000!